'GOASTE HELGEN'

Jag har inte bloggat på länge men i fredags så sov tobbe hos mig och så var jag lite hos grannen och drack cider och sen somnade jag vid halv 2 .Detta var i lördags och jag hade jätte kul. Åkte dit när det öppnades och åkte hem när det stängdes. Jag åkte tåg dit och åkte med tobbes föräldrar i bilen hem till mig. Världens oturs dag för alla oss. Jag tappade bort min mobil en halv timme efter hittade vi den. Tobias glömde sin väska hittade den 15 min efter. Johanna va på dåligt humör en stund och sara tappa sin mobil på balder. Mobil är sönder och nu har de hittat hennes mobilfodral. Men allt förutom det var skit kul. Jävligt ont i benen och yr som fan. Senare vid 22.00 tiden så åkte jag och tobias atmosfear och det var skit gött på kvällen. Åkte jukebox 12 gånger innan vi åkte hem och jag är fortfarnde yr. Jag mådde så dåligt och jag har aldigt vart så yr i mitt liv. I Söndags så tog jag det lungt hemma, träffade emelie och rökte snabbt sen drog hem och städade. Och idag slutade vi tidigt för att vi gick runt lite så drog jag till pappa snabbt och hämtade pengar. Väntade på johanna och cizzi och drog till överby. Käkade, kollade och lekte. Sen drog jag och cizzi hämtade pizza och pratade vid bryggan i onsjö. Mysig dag. Nu sitter jag och kollar på S4 av Breaking Bad (BB) Bloggar när jag kan. PS. designen håller på att ändras.. /p



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: