WHITE CHICKS

 
Kollade på filmen nyss och den är så bra. Börjar nästan böla av skratt varje gång. Men nu ska jag ta bort mitt smink.  Bara lust med det. Idag var jag med johanna hela dagen. Under skoldagen så var jag med alice och isa. Vi satt och skratta hela tiden och hade massor av cp idéer. Efter skolan drog jag och johanna till stan för att köpa lite grejer sen fikade vi på princess eller vad det heter och fikade. Sen drog vi till rece och tchilla och lodade där. Hade skit kul med muffins. Var lite äckliga som ni såg på bilden. Vi drog hem till johanna och spelade sims oc typ GTA med josefine och det var så kul. Haft en mysig dag med cockladbollen. Haha (insidejoke) och jag kom hem vid typ tio. Nu ska jag sova för jag orkar inte kolla på film, change of mind.. Aja bloggar imorgon innan jag drar till skolan eller när jag är där. /p



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: