ÖVERBY

Jävligt go och rolig dag idag. Kom till skolan kvart i ett och slutade kvart över fem. Väntade på bussen med gustav "hem" så stannar en bil mitt framför oss bara för att hämta en jävla tidning. Så jävla klockrent asså. Drog till farsans pizzeria och hämtade pengar sen drog jag och träffa tobbe. Vi åkte till stan för att köpa några saker och sen drog vi till överby. Köpte massa kläder till honom och jag är fattig just nu så jag kan inte köpa något..Yey. Käkade på donken vid typ kvart i sju. Hade damp där och lekte med ketthhuuup. Och köpte varm choklad med mintcigg. Inte illa asså.. Sen skulle vi med bussen och lekte "bubbla leken" om det heter så. Skit damp och jag känner inte min arm. Alla trodde vi typ slog ner varandra och på bussen så körde vi det och dampa och skrek. Sen drog vi och träffa emelie någon halv timme sen drog vi hem. Nu sitter jag och kollar på 2013 MTV movie awards. Och lyssnar på musik, Bloggar imorgon någon gång. /p


» ANNNA

RÖÖÖÖÖÖKER DU?!

Svar: Ja, haha :)
Pamela Farah Benyaminne

2013-04-15 // 22:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: