GOASTE HELGEN

Hej på er! Har inte bloggat dem senaste 3 dagarna för att jag har vart upptagen. I fredags så var jag i skolan i några timmar sen drog jag hem för att jag blev yr. Efter det kom tobias hem till mig och så gjorde vi oss ordning till festen i kastanjevägen. Så träffade vi julia och linn där. Och sen så kom massor mer. Efter det så började festen. Min syster kom lite senare på kvällen så köpte vi sprit. Bästa dagen på länge! Sen så skulle pappa hämta oss så hade vi skit hög muisk och jag skrek partycar massa gånger, tobbe följde med hem till mig och sov hos mig. Lördags så vaknade vi klockan kvart i nio för att idioten väckte mig. Vi gick ut med theo någon till timme eller så. Sen kom vi he tobbe drog till julia en stund sen kom till han tillbaka. Han köpte chips och cola och så gick vi ut träffade emelie och wilma en sväng sen fortsätte gå lite. Han drog hem vid åtta igår. I söndags så tchilla jag och träffade emelie med theo och så grillade vi. Och idag så har jag vart hemma hos tobbe hela dagen efter skolan. Slutade 14.25. Vi spelade så fort vi åkte dit och slutade fem i nio. Nu sitter jag och käkar kyckling och ris och kollar på Geordie Shore. Tråkigt men vad ska man göra. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: