FROM HEAVEN

 
Jag har faktis inte sagt vad som har hänt dem två dagarna men nu kommer det. Iförrgår så blev jag jätte sur på min papi för en sak men sen så ville han gottgöra mig och köpte min 4s som jag har frågat om i ett halv år och det var den bästa dagen i mitt liv för fan. Sen igår var jag med några tills tolv och så körde min pappa hem och johanna h. Sen i morses så kommer pappa till mig med skalet, bumper sticker, skärmskydd och armbandet som ska vara till iphone men så dum som jag är råkade jag beställa till iphone 5 men pappa ska sälja det. Och nästa vecka så kommer andra saker som jag har beställt, jag och min syster då. Så jävla glad. A litle suprise for you guys. Visar bild direkt när de kommer. Lyssna på denna killen, han låter som en ängel. A gift from god.
btw. kanske byter design håller på med en grej just nu så. /p
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: