BILD BOMB FRÅN VATTENPIPA

Det blev jävligt många bilder nu asså men det var så grymma bilder. Var med gustav, sara, johanna f, johanna h och cizzi. Först så hade jag matte på torpa skolan klockan 10. Johanna h och hennes morsa hämtade upp mig. Vi var där från 10- 13 och det var fan kul. Man lärde sig och man jobbade verkligen. Sen efter det så drog jag till papa och käkade "frukost" efter det så drog jag sara och johanna till viking dem käkade pizza och jag dog av hur mätt jag var. Sen mötte vi upp alla och drog hem till mig. Tog med allting till vattenpipan och drog till en "park" nära mitt hus. Vi fixade allt där och så blev det grymt gott. Nästa gång är det andra smaker. Sen drog vi hem till mig igen och lagade kyckling och pasta. Kollade på gammla bilder och sjöng låtar. Jävligt go dag idag kändes som sommar. Och så har min 4s som jag ska få kommit och snart kommer allt extra. Så jävla glad. Men nu ska jag kolla på barca och psg. 1-0 till barca. BAAARCAAAAAA <3333333333



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: