OH THANK HEAVEN

Hej everybody sitter och kollar på how i met your mother. Förrut så hämtade vi tobias vi rece vi typ två tiden och då åkte vi till hemköp och köpte några grejer till att grilla. Sen så stack jag och tobbe och spelade the cup song, jag har lärt mig den "riktiga cup song" nu och den är så irreterande för att jag gjorde en annan så det fuckar ur men efter det så kolla vi på några videosar och sen blev klockan helt plötsligt sex och då blev maten klar. Käkade kyckling och kött men köttet blev så jävla starkt så nästan ingen åt det. Men efter det så gjorde jag en vattenpipa och vi hade det jätte kul där ute. Vid sju, halv åtta tiden så kom jelena och cizzi hem till mig. Kollade på en skit dålig film och käkade chips. Jag och tobbe skoja till varje sak dem sa så dem blev lite sura. Efter tobbe stack vid halv tio så stack jelena och cizzi typ en kvart efter. Efter det så stack jag på toa så skrek pappa att jag skulle ta på mig så jag ställer mig upp så snabbt så jag så klart slår till huvudet. Men stack vi till OKQ8 och köpte iskall latte. Så go, kall och krämig. Love it. Men nu ska jag sova för att jag har skola imorgon. O-M-G så jävla jobbigt.. Plus så har jag möte, jag kommer att dö.  Aja, hope i'll live. /p


HEJ PAMELA

Svar: HEJ PAMELA
Pamela Farah Benyaminne

2013-04-24 // 14:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: