IM SORRY

( jag och bebis tränade igår )
Förlåt att jag inte har bloggat, verkligen inte menningen men har vart upptagen och kommit hem sent så jag inte har orkat. Men ska försöka att mobil blogga isf. Igår var jag hemma hos johanna h med isa. Men isa stack vid halv sex ungefär och jag stannade kvar. Vi satt och spelade spel med hennes små kusiner som är urgulliga och roliga. Vi hade kul och sen drog jag hem. Jag skulle ha städat jätte mycket igår men det kunde jag inte för att jag har skadat mina knän på något sätt så på måndag ska vi till vårdcentralen och kolla på vad som kan ha hänt. Det är inte tränningsverk för att jag kan knappt böja mig ner och det gör så otroligt ont. Men på kvällen vid typ halv tolv tiden drog vi och köpte bullar och cola. Skit gött. Men idag tror jag att jag ska vara hemma men jag får se om någon frågar eller något. Nu ska jag dra och käka. /p
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: